چگونه بر پرواززدگی غلبه کنیم؟


چگونه بر پرواززدگی غلبه کنیم؟

اگر اهل سفر و مسافرتهای طولانی هستید احتمالا دچار پرواززدگی یا جت لگ شده اید و تنظیم خوابتان بهم میخورد. با رعایت این موارد علایم ناشی از پرواززدگی را کاهش دهید.

غلبه بر پرواززدگی

در مقابل نور خورشید قرار بگیرید؛ این روش ساعت زیستی بدن شما را با شرایط جدید وفق می‌دهد.
با مشورت پزشک ملاتونین بخورید تا بتوانید ساعت خواب بدنتان را زودتر تنظیم کنید.
با برخاستن هواپیما از زمین ساعتتان را با زمان مقصد تنظیم کنید.
قبل از پرواز به اندازه‌ی کافی بخوابید و استراحت کنید.
بعد از رسیدن به مقصد فورا نخوابید.
در نور روز پیاده روی کنید.
آب کافی بنوشید.
برای تنظیم ساعت خوابتان قبل از خواب به موبایل و کامپیوترتان نگاه نکنید.
محیطی که می‌خواهید در آن بخوابید را تاریک کنید.

لینک منبع


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *