توسعه خدمات 24ساعته آنلاین در فرودگا‌ه‌های اروپا

فرودگاه فرانکفورت آلمان در فصل اوج سفر در تابستان دراقدامی تازه دسترسی به خدمات رایگان WIFI را از 60 دقیقه به 24 ساعت کامل در 300 نقطه دسترسی به این خدمات در ترمینال‌های خود فراهم کرده است.ارائه این خدمات ضمن جلب رضایت مشتریان 60 میلیونی این فرودگاه، روش مناسبی برای شناخت و درک نیازها و گرایشات عمومی در مشتریان نیز تلقی می‌شود.
 

مسافران تنها با چند کلیک و ارائه داده هایی مختصر می‌توانند خدمات آنلاین دریافت کنند. این تسهیلات امکان ایمیل کردن و جستجو در وب برای سفرها و برنامه‌های مسافرتی و دیگر اطلاعات و ارتباطات سریع و آسان را برای مسافران خود فراهم کرده است.

 

به گزارش این خدمات که تا پیش از این تنها 60 دقیقه بود اکنون دراین فرودگاه که بزرگترین فرودگاه آلمان و یکی از برترین‌ها در اروپاست اکنون با ارائه خدمات آنلاین و ارتقای کیفیت خدمات خود نخستین فرودگاه اروپا است که تا این سطح از خدمات رایگان به مشترین خود عرضه می‌کند.

 

کارشناسان گردشگری معتقدند هدف اصلی دراستفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، بیش از تامین تسهیلات برای مشتریان کسب اطلاعات درباره نیاز مشتریان باهدف بهبود سرویس‌ها و خدمات ضروری وکسب موفقیت بیشتر در بازار رقابت جهانی است.

 

همچنین با استفاده از فناوری‌های نوین همانند اینترنت، به درک درستی از نوع رفتار مصرف‌کننده و نیازهای او نائل شد. این موضوع باعث پیشرفت تمام بخش‌های گردشگری در جایگاه خود می‌شود و افزایش سوددهی و بازده مناسب قسمت‌های مختلف را چه در بخش تولید، چه در بخش مصرف و چه در بخش واسطه‌ها در پی خواهد داشت.

 

مهم‌ترین نقش ICT، تولید، تحلیل، ذخیره، جست‌وجو، توزیع و استفاده مناسب از اطلاعات در این صنعت خواهد بود. این مهم با استفاده از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب، قابل دستیابی است.

دیدگاهی بگذارید